WYWROTKA SKORUPOWA Trans-KTP HARDOX : 17/50, 22/50, 27/55 i 27/65

  • strict warning: Non-static method view::load() should not be called statically in /modules/views/views.module on line 842.
  • strict warning: Declaration of content_handler_field::options() should be compatible with views_object::options() in /modules/cck/includes/views/handlers/content_handler_field.inc on line 208.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter::options_validate() should be compatible with views_handler::options_validate($form, &$form_state) in /modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 589.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter::options_submit() should be compatible with views_handler::options_submit($form, &$form_state) in /modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 589.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_style_default::options() should be compatible with views_object::options() in /modules/views/plugins/views_plugin_style_default.inc on line 25.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_row::options_validate() should be compatible with views_plugin::options_validate(&$form, &$form_state) in /modules/views/plugins/views_plugin_row.inc on line 135.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_row::options_submit() should be compatible with views_plugin::options_submit(&$form, &$form_state) in /modules/views/plugins/views_plugin_row.inc on line 135.
  • Trans-KTP HARDOX : 17/50, 22/50, 27/55 i 27/65
  • Trans-KTP HARDOX : 17/50, 22/50, 27/55 i 27/65
  • Trans-KTP HARDOX : 17/50, 22/50, 27/55 i 27/65

 

    Prawdziwa wywrotka do << Robót publicznych>>:wywrotka mocna i giętka, przeznaczona do przewożenia dużych ładunków w warunkach ekstremalnych, charakterystycznych dla robót publicznych. Jej skrzynia o scalonych burtach całkowicie wykonana ze stali HARDOX zapewnia większy poziom elastyczności, co pozwala uniknąć jej deformacji.
    Wyposażenie seryjne:
  • Skrzynia stożkowa ze stali HARDOX HARDOX 450 6mm
  • Piaskowanie, warstwa podkładowa primer Ester Epoxy, lakier wykończeniowy i przyśpieszone suszenie
  • Drzwi hydrauliczne ze stali HARDOX jednoczęściowe, aby zapewnić lepszy wyładunek
  • Siłowniki drzwi wbudowane w ramię
  • Przechył przez ciśnienie oleju
  • Siłownik montowany na podwójnym przegubie
  • Podpora z podstawką hydrauliczną
  • Otwieranie drzwi i podpórka na jednym dystrybutorze
  • Oświetlenie ruchome z osłoną
  • Oczko pociągowe obrotowe na śruby
  • Zawieszenie dyszla na resorach poprzecznych
  • Wózek jezdny JOSKIN Cross-Over z resorami parabolicznymi (przy dwóch osiach)
  • Hydro-Tridem (przy potrójnej osi)
  • Podwójna oś wymuszająca przy potrójnej osi
  • Stół wózka przyśrubowany do ramy
  • Opony 400 R 22,5 cover
  • Hamulce hydrauliczne
  • Przednia drabinka ocynkowana
  • Opaska górna wzmocniona
    Opcje:
  • Spoiler przedni ocynkowany
  • "Hydro-Pendul" zamiast wózka
  • Układ hamulcowy pneumatyczny lub hydrauliczny i pneumatyczny
  • Hamowanie proporcjonalne
  • Wahacz zamiast wózka
  • Oś skrętna wymuszająca z wózkiem resorowym lub Hydro-Pendul
  • Ochrona siłownika osi skrętnej wymuszajšcej
  • Dyszel oleopneumatyczny zamiast dyszla resorowego
  • Oczko pocišgowe obrotowe kuliste lub oczko kuliste
  • Przechył za pomocą pompy i wałka ze sterowaniem elektrycznym do przechyłu i opuszczania (standard dla Trans-KTP 27/65)
  • Stabilizator przechyłu z wózkiem albo zawieszeniem hydraulicznym (z Hydro-Pendul)
  • Nadstawki nakładane z aluminium (250 lub 500mm)
  • Drzwi tylne dwuskrzydłowe
  • Spust zbożowy (400 x 400 mm) przy drzwiach dwuczęściowych
  • Siłownik przechyłu przedniego
  • Mosty napędowe