EUROLINER

  • strict warning: Non-static method view::load() should not be called statically in /modules/views/views.module on line 842.
  • strict warning: Declaration of content_handler_field::options() should be compatible with views_object::options() in /modules/cck/includes/views/handlers/content_handler_field.inc on line 208.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter::options_validate() should be compatible with views_handler::options_validate($form, &$form_state) in /modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 589.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter::options_submit() should be compatible with views_handler::options_submit($form, &$form_state) in /modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 589.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_style_default::options() should be compatible with views_object::options() in /modules/views/plugins/views_plugin_style_default.inc on line 25.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_row::options_validate() should be compatible with views_plugin::options_validate(&$form, &$form_state) in /modules/views/plugins/views_plugin_row.inc on line 135.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_row::options_submit() should be compatible with views_plugin::options_submit(&$form, &$form_state) in /modules/views/plugins/views_plugin_row.inc on line 135.

Wóz asenizacyjny JOSKIN EUROLINER

  • JOSKIN EUROLINER
  • JOSKIN EUROLINER
  • JOSKIN EUROLINER

 

    Gama specjalistycznych trzyosiowych wozów assenizacyjnych przeznaczona dla rolników i przedsiębiorców, którym zależy na posiadaniu pojazdu łatwego do prowadzenia zarówno na drodze jak i w polu. Z tego tytułu, pojazdy te mają bardzo bogate wyposażenie standardowe, zapewniające wysoki poziom bezpieczeństwa i komfort jazdy Rama Universel, przymocowana do zbiornika, stanwi niezależną strukturę nośną. Standardowy sprzęg o rozwidlonym kształcie z oleopneumatycznym zawieszeniem, które połączone z zawieszonym układem jezdnym hydro - tridem zapewnia wyjatkowe warunki jazdy po drodze jak również nadzwyczajną sprawność na polu. Koncepcja ramy jest zapożyczona z modelu Cargo: struktura z prostokątnych profili zapewnia dużą solidność przy ograniczonej wadze, natomiast rozwidlony zaczep gwarantuje dużą stabilność i osłania pompę wewnątrz ramy. Zbiornik, wzmocniony na całej długości przez przyspawane kątowniki, spoczywa na ramie z bocznym mocowaniem: w ten sposób ulega mniejszym ograniczeniom.
    Wyposażenie seryjne:
  • Rama universel mocowana ze stali specjalnej
  • Kątowniki ocynkowane, przyspawane na całej długości
  • Błotniki z mocowaniem do węży ocynkowane dwustronnie + niezależne osłony
  • Oświetlenie
  • Piaskowanie zapewniajšce lepsze przyleganie farby
  • 2 warstwy farby
  • Dyszel oleopneumatyczny (2 zbiorniki azotu do zawieszenia) - możliwość regulacji nachylenia zbiornika
  • zawieszenie hydrauliczne z podwójnym obiegiem niezależnym (ugięcie 25 cm)
  • podwójna oś wymuszająca
  • Pompa 1000 obr/min
  • Hamulce pneumatyczne
    Opcje specjalne do EUROLINER :
  • Hamulce hydrauliczne zamiast pneumatycznych do tridem
  • Przeniesienie ciężaru 3 - punktowy siłownik hydrauliczny
  • Podnośnik przedniej osi w wozie Euroliner (system drogowy)
    Gama :
  • Potrójna oś (seria TRS) od 16 000 do 26 000 litrów z ramą Universel i układem jezdnym hydro-tridem