CASE IH Quantum V/N

  • strict warning: Non-static method view::load() should not be called statically in /modules/views/views.module on line 842.
  • strict warning: Declaration of content_handler_field::options() should be compatible with views_object::options() in /modules/cck/includes/views/handlers/content_handler_field.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter::options_validate() should be compatible with views_handler::options_validate($form, &$form_state) in /modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter::options_submit() should be compatible with views_handler::options_submit($form, &$form_state) in /modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_style_default::options() should be compatible with views_object::options() in /modules/views/plugins/views_plugin_style_default.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_row::options_validate() should be compatible with views_plugin::options_validate(&$form, &$form_state) in /modules/views/plugins/views_plugin_row.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_row::options_submit() should be compatible with views_plugin::options_submit(&$form, &$form_state) in /modules/views/plugins/views_plugin_row.inc on line 0.
  • Ciągnik CASE IH QUANTUM VN
  • Ciągnik CASE IH QUANTUM VN
  • Ciągnik CASE IH QUANTUM VN
  • Ciągnik CASE IH QUANTUM VN
  • Ciągnik CASE IH QUANTUM VN
  • Ciągnik CASE IH QUANTUM VN
  • Ciągnik CASE IH QUANTUM VN
  • Ciągnik CASE IH QUANTUM VN
  • Ciągnik CASE IH QUANTUM VN
  • Ciągnik CASE IH QUANTUM VN
  • Ciągnik CASE IH QUANTUM VN

Konfiguracje dostosowane do Twoich specyficznych potrzeb.

W mocno obsadzonych winnicach najbardziej pożądaną maszyną jest model Quantum V o całkowitej szerokości 1 m. Natomiast szerszy model Quantum N zapewnia większą stabilność wszędzie tam, gdzie szerokość nie stanowi problemu. Wszystkie 7 modeli jest dostępnych z kabiną albo z pałąkiem.
Dzięki temu ciągnik i są w stanie sprostać specyficznym warunkom w Twoim gospodarstwie. Opcjonalny system zarządzania trakcją, który jest powiązany z kątem skrętu kół i prędkością jazdy, zapewnia podczas wykony wania prac na stokach jeszcze
lepszą zdolność manewrowania i bezpieczeństwo.

Charakterystyka ciągników QUANTUM V/N

 

Modele Maks. moc silnika [kW/KM] Maks. udźwig [kg] Szerokość minimalna [mm] Przekladnia, max. ilosc biegów
Quantum 75N 57 / 78 2600 1305 16x16 lub 44x16
Quantum 85N 65 / 88 2600 1305 16x16 lub 44x16
Quantum 95N 71 / 97 2600 1530 16x16 lub 44x16
Quantum 65V 48 / 65 2600 1080 16x16 lub 44x16
Quantum 75V 57 / 78 2600 1080 16x16 lub 44x16
Quantum 85V 65 / 88 2600 1200 16x16 lub 44x16
Quantum 95V 71 / 97 2600 1200 16x16 lub 44x16

 

Kliknij aby powiększyć

Charakterystyka Kabiny

 

 Komfortowe i Przejrzyście
 zorganizowane środowisko
 pracy operatora

 

 

 

 

 Ergonomicznie
 zaprojektowane
 wnętrze

 

 

 

 

 Nowa tablica rozdzielcza
 z analogowymi i cyfrowymi
 przyrządami

 

 

 

 

 Analogowy wyświetlacz
 prędkości obrotowej silnika
 pozostałe parametry
 wskazywane cyfrowo

 

 

 

 

 Fotel z mechanicznym
 zawieszeniem
 Opcjonalny fotel z
 pneumatycznym zawieszeniem
 Opcjonalny zwijany
 pas bezpieczeństwa

 

 

 

Kliknij aby powiększyć

 

Konstrukcja silnika

 

Przystosowany do spalania
paliwa typu Biodiesel B100
4-cylindrowy, z turbosprężarką
Wewnętrzny system recyrkulacji
gazów spalinowych (EGR)

 

 

 

Pojemność 3,2 l w modelach
Quantum 65 V, 75 + 85 V/N  
Mechaniczny wtrysk paliwa
Chłodnica międzystopniowa
typu „powietrze-powietrze"

 

 

 

Przyrost momentu
obrotowego do 46%
Duża oszczędność paliwa
- zużycie 219 g/kWh

 

 

Kliknij aby powiększyć

Przekładnie Synchro Shuttle

Wersja 40 km/h jest standardem w modelach z napędem na 4 koła .
Przekładnia mechaniczna jest wyposażona w dużą tarczę sprzęgła suchego o średnicy 280 mm w celu zapewnienia maksymalnej trwałości.
Łożyska i synchronizatory smarowane ciśnieniowo. Dostępne jest przełożenie biegu pełzającego redukujące prędkość jazdy o 53%.
Maksymalna prędkość jazdy do przodu przy znamionowej prędkości obrotowej silnika wynosi 40,76 km/h, dla opon 420/70R28
 

  

 

16x16 z zsynchronizowanymi biegami
+ Synchro Shuttle 4 biegi/4 grupy

  

 

32x16 z zsynchronizowanymi biegami
+ Synchro Shuttle + mechaniczny reduktor
4 biegi/4 grupy/zakres reduktora 4x4
28x16 z zsynchronizowanymi biegami +
Synchro Shuttle + bieg pełzające
4 biegi/4 grupy/zakres biegów pełzających 4x3

  

  

Przekładnie Power Shuttle

 

2 zespoły sprzęgieł mokrych, aktywowanych elektro-hydraulicznie,
o średnicy 133 mm (6 tarcz) dla funkcji Power Shuttle
o raz zakresy wysoki i niski zwiększają wydajność przekładni
Wersja 40 km/h jest standardem w modelach z napędem na 4 koła
Łożyska i synchronizatory smarowane ciśnieniowo

   

 

16x16 z zsynchronizowanymi biegami
+ Power Shuttle

 

   

 

32x16 z zsynchronizowanymi biegami
+ Power Shuttle + 2-biegowy układ Powershift (+ opcjonalne sprzęgło typu Power Clutch)
Przekładnia hydrauliczna
44x16 + Power Shuttle
+ 2-biegowy układ Powershift
+ biegi pełzające (+ opcjonalne sprzęgło typu Power Clutch) 

 

  

Kliknij aby powiększyć

Kliknij aby powiększyć

Kliknij aby powiększyć

Kliknij aby powiększyć

Kliknij aby powiększyć

Kliknij aby powiększyć

Oś przednia, napęd na 4 koła

 Wygodne załączanie,
 sterowane elektro -hydraulicznie.
 Promień skrętu:
  Quantum N:
 3394 mm (65, 75, 85)
 3495 mm (95)
  Quantum V:
 3065 mm (65, 75, 85)
 3166 mm (95)

 

 

 Aktywacja przy użyciu przełącznika
 na kolumnie kierowniczej
 (po prawej stronie)

 

 

Kliknij aby powiększyć

Oś Tylna

 

Kliknij aby powiększyć

Hamulce

 Hamulce Tylnie
 Hydraulicznie aktywowane
 hamulce jednotarczowe
 Zwalnianie: 3,8 m/s² przy sile 430 N
 nacisku na pedał hamulca
 Automatyczna aktywacja napędu na
 4 koła w celu zapewnienia pełnego
 hamowania na cztery koła w przypadku
 naciśnięcia obu pedałów hamulca
 Automatyczna regulacja
 Blokada łącząca pedały

 

 Hamulec osi przedniej
 Opcja z osią z napędem na 4 koła,
 wersja 40 km/h
 Hamulce przednie zwiększają łączną
 powierzchnię hamowania o 30%
 Automatyczna aktywacja napędu na 4
 koła w momencie naciśnięcia pedału
 hamulca . Podczas hamowania prawie 70% masy ciągnika spoczywa na przedniej osi. Dzięki automatycznej aktywacji układu napędu na 4 koła tylne hamulce bezpośrednio uczestniczą w procesie hamowania przednich kół
 

Hamulec postojowy: Dźwignia hamulca postojowego po lewej stronie fotela kierowcy.
Duża siła hamowania za pomocą lekko pracującej dźwigni
5-tarczowy hamulec ręczny zapewniający lepszą skuteczność (wcześniej 3-tarczowy)

  

 Hamulec przyczepy: Zasilany olejem układ hamulcowy przyczepy jest aktywowany poprzez jednoczesne naciśnięcie obu pedałów hamulca

  

Kliknij aby powiększyć

 Wał Wom

Opcje wału WOM:
540/540E
540/540E z prędkością zależną
540/540E/1000 z prędkością zależną

 

Silnik z układem bezpośredniego przeniesienia napędu - WOM.
Jednobiegowa redukcja w celu zminimalizowania strat mocy.
Wał WOM aktywowany za pośrednictwem sprzęgła z serwowspomaganiem.

  

3 prędkości wału WOM: 540 min-1 przy prędkości obrotowej silnika 2196 obr/min (standard)
540 ECO przy prędkości obrotowej silnika 1535 obr/min (opcjonalny)
1000 min-1 przy prędkości obrotowej silnika 2260 obr/min (opcjonalny)

  

Prędkości wału WOM przy znamionowej prędkości obrotowej silnika (2300 obr/min): 540:565 obr/min 540 eco:809 obr/min 1000:1017 obr/min
WOM zsynchronizowany z prędkością jazdy jako opcja. 30% redukcji prędkości obrotowej silnika z opcją 540ECO.

 

 Hydrauliczne załączanie wału WOM z serwowspomaganiem
Suche sprzęgło ceramiczno-metalowe, Ø 280 mm . Wyłącznik bezpieczeństwa uniemożliwiający przypadkowe uruchomienie silnika przy włączonym WOM . Wał 6- lub 21- wpustowy Prędkość wału WOM wskazywana na tablicy rozdzielczej

Kliknij aby powiększyć

Pompy hydrauliczne

Dwa niezależne układy hydrauliczne - układ kierowniczy i podnośnik/zawory hydrauliki zewnętrznej. Pompa układu kierowniczego odpowiada za: układ kierowniczy smarowanie przekładni napędowej funkcję Power Shuttle załączanie blokady mechanizmu różnicowego i elektro-hydraulicznej osi przedniej

 

 

Pompa główna odpowiada za:
trzypunktowy układ zawieszenia narzędzi
zawory hydrauliki zewnętrznej zawór hamulców przyczepy

 

 

Pompa główna (190 bar): 48,6 l/min 63,8 l/min - o zwiększonym przepływie (w standardzie z przekładnią hydrauliczną)
Pompa układu kierowniczego (170 bar): 28 l/min 35,6 l/min - o zwiększonym przepływie (w standardzie z przekładnią hydrauliczną)
Wspólny zbiornik oleju w obudowie przekładni/tylnej osi - nie jest potrzebny dodatkowy zewnętrzny zbiornik oleju
Pojedynczy filtr oleju hydraulicznego, wymieniany co 300 godzin,zapewnia skuteczne filtrowanie niezbędne do długiej żywotności komponentów. Wymiana oleju co 1200 godzin

Mechaniczne sterowanie podnośnikiem (MHC)
MHC ze sterowaniem pozycyjnym, siłowym i mieszanym.
Układ czujnika na dolnym cięgle, zapewniający wysoką czułość i precyzyjne sterowanie narzędziem roboczym.

Funkcja Lift-o-Matic umożliwia podniesienie lub opuszczenie narzędzia jednym naciśnięciem przycisku, bez konieczności zmiany ustawienia dźwigni.

 

 

 

  Elektroniczne sterowanie podnośnikiem (EHC) Sterowanie EHC zapewnia maksymalną czułość . Dokładny czujnik siły na dolnym cięgle Precyzyjne sterowanie narzędziem roboczym . Elementy sterowania wygodnie umieszczone po prawej stronie operatora

 

Przełącznik natychmiastowego podnoszenia i opuszczaniaZamontowany na błotniku przełącznik podnoszenia/opuszczania,umożliwiający łatwe zaczepianie narzędzia . Tylko w modelach z kabiną i napędem na 4 koła

 

 

Tylny układ zawieszenia narzędzi . Tylny trzypunktowy układ zawieszenia kategorii I i II Udźwig:2600 kg (na końcówkach kulowych) 2040 kg (610 mm od końcówek kulowych)

 

Tylny układ zawieszenia narzędzi. Doskonała widoczność punktów połączeń . Stałe końcówki kulowe w standardzie . Szybkozłącza jako opcja

 

Tylne zawory hydrauliki zewnętrznej Dostępne są maksymalnie trzy zawory hydrauliki zewnętrznej Regulowane natężenie przepływu oleju (kontrola przepływu)

 

Opcja z zaworami rozdzielczymi: zawory 2 i 3 mogą być wyposażone w dwie pary złączy - przepływ oleju może być wówczas rozdzielany poprzez wciśnięcie i przytrzymanie przycisku na dźwigni sterowania układem hydraulicznym

 

Kliknij aby powiększyć

 

ZałącznikWielkość
Quantum V-N.pdf850.41 KB