MAXXUM x-line

  • strict warning: Non-static method view::load() should not be called statically in /modules/views/views.module on line 842.
  • strict warning: Declaration of content_handler_field::options() should be compatible with views_object::options() in /modules/cck/includes/views/handlers/content_handler_field.inc on line 208.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter::options_validate() should be compatible with views_handler::options_validate($form, &$form_state) in /modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 589.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter::options_submit() should be compatible with views_handler::options_submit($form, &$form_state) in /modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 589.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_style_default::options() should be compatible with views_object::options() in /modules/views/plugins/views_plugin_style_default.inc on line 25.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_row::options_validate() should be compatible with views_plugin::options_validate(&$form, &$form_state) in /modules/views/plugins/views_plugin_row.inc on line 135.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_row::options_submit() should be compatible with views_plugin::options_submit(&$form, &$form_state) in /modules/views/plugins/views_plugin_row.inc on line 135.
  • Maxxum X-Line
  • Maxxum X-Line
  • Maxxum X-Line
  • Maxxum X-Line
  • Maxxum X-Line
  • Maxxum X-Line
  • Maxxum X-Line
  • Maxxum X-Line
  • Maxxum X-Line
 

Charakterystyka ciągników MAXXUM x-line

Modele Moc silnika [KM/kW] Maks.
przepływ oleju hydraulicznego [l/min]
Przyrost momentu obrotowego [%] Udźwig zaczepu [kg]
Maxxum 100 101 / 74 80 / 113 28 7,864
Maxxum 110 112 / 82 80 / 113 43 7,864
Maxxum 115 117 / 86 80 / 113 40 7,864
Maxxum 125 126 / 93 80 / 113 38 7,864
Maxxum 140 141 / 104 80 / 113 39 7,864

 

 

Większa pompa układu kierowniczego zamontowana we wszystkich ciągnikach z pompą hydrauliczną PFC 113 l/min. Nowy, usprawniony silnik układu kierowniczego pozwala na większą homologowaną masę osi przedniej.

Wydłużone odstępy między przeglądami dzięki zastosowaniu nowego filtra ARGO - z 600 godzin do 1200 godzin dla wszystkich ciągników z pompą hydrauliczną 113 l/min.


Wymuszone smarowanie hamulców. W celu dodatkowego wydłużenia trwałości użytkowej hamulców. Funkcja zainstalowana we wszystkich ciągnikach z pompą hydrauliczną PFC 113 l/min.

Hydrauliczne zarządzanie mocą silnika (pobór min.  
25 KM oraz min. 0,5 km/h)
150-amperowy alternator dla narzędzia o większym poborze mocy (Maxxum MC).


Elektroniczny odłącznik akumulatora znacząco poprawia bezpieczeństwo.
Nowa tkanina foteli jest trwalsza i bardziej odporna na zabrudzenia

 

Kabina Surround Vision

Otwierana osłona przednia (tylko modele Maxxum z niskim dachem).

Ciągniki Maxxum zapewniają operatorowi najwyższy komfort. Największa kabina w swojej klasie.

Doskonała widoczność we wszystkich kierunkach dzięki dużej powierzchni przeszklonej 5,87m2 (wraz z dachem panoramicznym).

Ergonomiczna konstrukcja zapewnia efektywną obsługę.

Najcichsza kabina na rynku - poziom hałasu zaledwie 71 dB(A).

Wygodne układy zawieszenia do wyboru.

Specjalne funkcje Maxxum Multicontroller:

Możliwość wyboru jednego z dwóch najwyższej jakości ekranów dotykowych.

Przejrzyste rozmieszczenie wskaźników na słupku „A".

Wszystkie elementy sterownicze umieszczone centralnie w podłokietniku o nowej konstrukcji.

Wszystkie ciągniki Maxxum są napędzane przez wytrzymałe, 4-cylindrowe silniki o pojemności skokowej 4,5 litra lub 6-cylindrowe silniki o pojemności skokowej 6,7 litra (oba silniki z turbodoładowaniem i chłodzeniem międzystopniowym).

Silnik uzyskuje maksymalny moment obrotowy pomiędzy 1250 a 1400 obr/min - zapewnia to optymalny poziom zużycia paliwa.

Bezobsługowy pojedynczy pasek wieloklinowy.

Automatyczne napinanie.

Silniki spełniają wymagania normy dotyczącej poziomu emisji spalin Tier III.
Wynoszące 600 godzin okresy międzyprzeglądowe oznaczają minimalne koszty serwisowania.

 

Bez doładowania

Maxxum

Maxxum Multicontroller

 

100

110

115

125

140

110

120

130

115

125

140

Moc znamionowa przy 2200 obr./min. (kW/KM)

74 / 101

82 / 112

86 / 117

93 / 126

104/ 141

82 / 112

90 / 122

97 / 132

86 / 117

93 / 127

104 / 141

Moc maks. przy 1900 obr./min.(kW/KM)

 

 

 

 

 

90 / 123

98 / 134

105 / 142

94 / 128

101 / 138

112 / 152

Maks. moment obrotowy (Nm przy obr./min.)

410
@ 1400

510
@ 1250

522
@ 1250

555
@ 1250

625
@ 1250

520
@ 1400

563
@ 1400

594
@ 1400

543
@ 1400

593
@ 1400

613
@ 1400

Wzrost momentu obrotowego (%)

28

43

40

38

39

46

45

41

45

47

35

Zakres stałej prędkości (obr./min.)

 

 

 

 

 

1570 - 2200

1570 - 2200

1625 - 2200

1570 - 2200

1550 - 2200

1725 - 2200

Z doładowaniem

Maxxum

 

 

 

 

Maxxum Multicontroller

 

 

 

 

 

 

100

110

115

125

140

110

120

130

115

125

140

Moc znamionowa przy 2200 obr./min. (kW/KM)

 

 

 

 

 

97 / 132

104 / 141

104 / 141

104 / 142

112 / 152

123 / 167

Moc maks. przy 2000 obr./min.(kW/KM)

 

 

 

 

 

105 / 142

107 / 145

107 / 145

112 / 152

120 / 163

131 / 178

Maks. moment obrotowy (Nm przy obr./min.)

 

 

 

 

 

550
@ 1600

573
@ 1600

608
@ 1600

575
@ 1600

620
@ 1600

678
@ 1600

Wzrost momentu obrotowego (%)

 

 

 

 

 

31

27

35

27

28

27

2 - stopniowa przekładnia Powershift 24 x 24 w serii Maxxum

  • 24 biegi do przodu i 24 do tyłu.
  • Lewostronna dźwignia zmiany kierunku jazdy Powershuttle.  Zapewnia bezsprzęgłową zmianę kierunku jazdy (do przodu - wstecz).
  • 3 zakresy L - M - H
  • 4 zsynchronizowane biegi w 2-stopniowej przekładni Powershift z mokrymi sprzęgłami wielotarczowymi.
  • Przekładnia biegów pełzających zapewnia dodatkowe 24 biegi (48x48) dla obu kierunków jazdy.
  • 163 metry na godzinę przy znamionowej prędkości obrotowej silnika
  • W celu aktywowania, należy jednocześnie wcisnąć pedał sprzęgła i pedał hamulca, a następnie włączyć biegi pełzające.

 

 

 

Oś przednia

  • Oś przednia klasy 3.
  • Udźwig osi przedniej klasy 4 jest aż o 800 kg większy, co pozwala wykonywać nawet najtrudniejsze prace z ładowarką czołową.
  • Ograniczony maks. udźwig od 0 do 8 km/h:
  •     Oś klasy 3 7000 kg,
  •     Oś klasy 4 8000 kg,
  • Załączanie elektrohydraulicznego napędu 4WD.
  • Elektrohydrauliczna blokada mechanizmu różnicowego, uruchamiana jednocześnie z tylną blokadą mechanizmu różnicowego.

Klasa 3

Klasa 4

Zawieszenie osi przedniej - dzięki zastosowaniu układu zaworu regeneracyjnego zapewnia doskonały komfort jazdy, zwiększoną przyczepność w wyniku lepszego kontaktu z podłożem oraz wyższe prędkości robocze, co skutkuje poprawą wydajności.

Automatyczny napęd 4WD i automatyczna blokada mechanizmu różnicowego - zarządzanie trakcją zapewnia maksymalną wydajność.
Wysoko wydajna oś przednia i tylna - w celu zapewnienia maksymalnej trwałości.
Opcje obciążników dostosowane do wszystkich wymagań prac rolniczych.

Błotniki tylne - 4 opcje odpowiadające wszelkim wymaganiom klientów.
Funkcja automatycznego WOM-u - krótszy czas pokonywania uwroci i dłuższa trwałość użytkowa narzędzi.

Zawieszenie osi przedniej

Tłumienie drgań jest sterowane za pośrednictwem zaawansowanego zasobnika akumulacyjnego i zaworu regeneracyjnego w celu uzyskania jak najbardziej płynnej jazdy.
Zwiększa przyczepność w polu oraz poprawia stabilność i komfort na drodze.
Układ zawieszenia
Elektroniczne czujniki monitorują przyspieszanie, zmiany obciążenia, hamowanie, warunki drogowe, zmiany kierunku i obciążenia zaczepu.
Bardziej płynna jazda po drodze.
Brak szarpnięć przy hamowaniu lub zwalnianiu.
Bardziej płynna zmiana kierunku jazdy.
Samopoziomowanie.

Automatyczny napęd na cztery koła

Dwa tryby pracy
Ręczny - włączony / wyłączony
Automatyczny - włączany/wyłączany zależnie od:
Siły hamowania
Stanu pojazdu (nieruchomy)
Kąta skrętu
Prędkości jazdy do przodu

Uwaga: Napęd 4WD włączany jest niezależnie od trybu automatycznego w przypadku użycia hamulców.

 

 

Układ hydrauliczny

Pompa zębata o stałym wydatku, z kompensacją ciśnienia i przepływu (PFC) :
80 l/min.
do 34 KM mocy układu hydraulicznego

Pompa hydrauliczna tłokowa o zmiennym wydatku z kompensacją ciśnienia i przepływu (PFC) :
113 l/min.
zapewnia natychmiastowy duży przepływ na żądanie
brak zapotrzebowania - nie ma przepływu, co oznacza niskie ciśnienie i niski pobór mocy
do 51,5 KM mocy układu hydraulicznego

Pompa układu kierowniczego (zębata o stałej wydajności):
40 l/min. dla przekładni 24 x 24
47 l/min. dla przekładni 16(17) x 16
65 l/min. dla osi przedniej klasy 4

Tylny podnośnik

Kliknij aby powiększyć

 

Kliknij aby powiększyć

Układ zawieszenia narzędzi kat. 2 / 3
Maks. udźwig
(z szybkozłączami przy końcówkach kulowych)

1 wewnętrzny oraz 2 zewnętrzne cylindry 50 mm* (80-litrowa pompa o stałej wydajności): 5995 kg
2 zewnętrzne cylindry 80 mm (113-litrowa pompa kompensująca ciśnienie i przepływ): 6220 kg
2 zewnętrzne cylindry 90 mm (113-litrowa pompa kompensująca ciśnienie i przepływ): 7867 kg

Aby ułatwić podłączanie i poziomowanie narzędzi, oba wieszaki podnośnika są regulowane i posiadają wycięcia u podstawy umożliwiające swobodny ruch
*tylko seria Maxxum