Ciągnik CASE IH PUMA

  • strict warning: Non-static method view::load() should not be called statically in /modules/views/views.module on line 842.
  • strict warning: Declaration of content_handler_field::options() should be compatible with views_object::options() in /modules/cck/includes/views/handlers/content_handler_field.inc on line 208.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter::options_validate() should be compatible with views_handler::options_validate($form, &$form_state) in /modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 589.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter::options_submit() should be compatible with views_handler::options_submit($form, &$form_state) in /modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 589.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_style_default::options() should be compatible with views_object::options() in /modules/views/plugins/views_plugin_style_default.inc on line 25.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_row::options_validate() should be compatible with views_plugin::options_validate(&$form, &$form_state) in /modules/views/plugins/views_plugin_row.inc on line 135.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_row::options_submit() should be compatible with views_plugin::options_submit(&$form, &$form_state) in /modules/views/plugins/views_plugin_row.inc on line 135.
  • Ciągnik CASE IH PUMA

Charakterystyka ciągników PUMA

Modele Moc silnika bez zarządzania mocą
Moc znamionowa w KM/kW przy 2200 obr/min
Moc silnika z zarządzaniem mocą
Maks. moc w KM/kW przy 1900-2000 obr/min
Maks. wydajność pompy (standard/opcja)
[l/min]
Maks. udźwig
[kg]
Puma 125 127/93 138/101 113 8.257
Puma 140 142/104 152/112 113 8.257
Puma 155 158/116 168/124 113 8.257
Puma 165 167/123 180/132 120/150 10.460
Puma 180 182/134 235/173 120/150 10.460
Puma 195 197/145 241/177 120/150 10.460
Puma 210 213/157 243/179 120/150 10.460

 

Specjalny design przedniej części ciągnika zapewnia mały promień nawracania także przy dużym ogumieniu.
Na przejrzyście rozmieszczonych przyrządach w słupku A i na dostępnym na życzenie monitorze można łatwo i szybko odczytać wszystkie ważne funkcje i dane o pracy ciągnika.
Ergonomiczna  kabina  Surround Visionzapewnia  nieograniczoną widoczność we wszystkich kierunkach.
Dostępny na życzenie asystent nawracania Turn Assist sprawia, że manewry nawracania są dziecinnie proste, i zapewnia dzięki temu pracę bez szybkiego zmęczenia i jednocześnie maksymalną produktywność.

Umieszczone w regulowanym podłokiet-niku dźwignie obsługowe z Multicontrol-lerem V oraz dostępny na życzenie elek­trohydrauliczny joystick są zintegrowane z fotelem i tym samym przez cały czas łatwo dostępne.
Niski poziom hałasu wynoszący zaledwie 70 dB zapewnia bezstresową pracę także podczas długich dni pracy w polu.
Resorowana kabina i resorowany pneumatycznie fotel z licznymi możliwościami regulacji amortyzują wibracje i zapewniają komfortowe miejsce pracy.
Dostępne na życzenie aktywne resorowanie przedniej osi reaguje w zależności od usta­wień podnośnika, stanu hamulców i pozycji regulatora prędkości obrotowej silnika na zmiany podłoża, zapewniając w ten sposób dobry komfort jazdy.

W nowych ciągnikach PUMA™ chodzi przede wszystkim o jedno: wydaj­ność. Ciągniki PUMA, na które składa się siedem modeli o mocy od 127 do 213 KM, oferują taką moc, jaka jest Ci potrzebna w zakresie podstawowej uprawy roli, pielęgnacji, siewu i najróżniejszych prac transportowych Niezależnie od tego, czy pracują wiosną lub jesienią w polu, czy są wyko­rzystywane do ciągnięcia przyczep: Ciągniki PUMA dzięki bardzo dobremu specyficznemu jednostkowemu obciążeniu mocy rozwijają swoją maksymal­ną moc przy minimalnym zużyciu paliwa.

System zarządzania mocą udostępnia do 37 KM podczas transportu po drodze lub podczas stosowania narzędzi napędzanych poprzez WOM.
Bieg 19 umożliwia osiąganie prędkości końcowej 40 km/h przy 1.650 obr./min. lub 50 km/h przy 2.060 obr./min. To pro­wadzi do redukcji zużycia paliwa, zwiększe­nia produktywności i zmniejszenia hałasu powodowanego przez ciągnik podczas jazdy przy maksymalnej prędkości.
 

Przestronna kabina Surround Vision wy­różnia się łukowato wygiętymi powierzch­niami okien, niskim poziomem hałasu i nie­ograniczoną widocznością we wszystkich kierunkach.
Za pomocą dostępnego na życzenie elek­trycznie regulowanego i podgrzewane­go lusterka wstecznego możesz za po­mocą odpowiedniego przycisku regulować widok w bok i do tyłu.
Dostępna na życzenie automatyczna kli­matyzacja zapewnia przez cały czas przy­jemną temperaturę w kabinie kierowcy.
Resorowana kabina zapewnia maksymal­ny komfort jazdy. Spokojne środowisko pracy zapewnia­jące pracę bez szybkiego zmęczenia.


KABINA SURROUND VISION ŁĄCZY DOSKONAŁĄ WIDOCZNOŚĆ WE WSZYSTKICH KIERUNKACH Z NIEZWYKLE NISKIM POZIOMEM HAŁASU. TO OZNACZA MINIMAL­NE ZMĘCZENIE I MAKSYMALNĄ PRODUKTYWNOŚĆ.

Doskonała widoczność we wszystkich kierunkach oraz ergonomiczne elementy obsługowe świadczą o wysokim poziomie technologicznym kabiny w ciągnikach PUMA. Powierzchnia oszklenia wynosząca łącznie 5,87 m2 zapewnia perfekcyjną widoczność we wszystkich kierunkach, a dostępne na życzenie okno dachowe zapewnia także widoczność w górę. Niski poziom hałasu w kabinie wynoszący zaledwie 70 dB, który zbliżony jest poziomem do nowoczesnego samochodu osobowego lub nawet go przewyższa, pokazuje wyraźnie, że przy konstruowaniu kabiny położono szczególny nacisk na komfort pracy kierowcy i produktywność.

Umieszczone w regulowanym podłokietniku dźwignie obsługowe z Multicontrollerem V są zintegrowane z fotelem i pozwalają na niepowodującą zmęczenia pracę za kierownicą także podczas długich dni pracy. Wszystkie wersje fotela posiadają liczne możliwośc regulacji i są wyposażone w podparcie odcinka lędźwiowego kręgosłupa. Na życzenie dostępny jest podgrzewany fotel Low Frequency Kierownica z możliwością regulacji wysokości i nachylenia gwarantuje, że możesz w każdej chwili ustawić najbardziej zdrową pozycję do siedzenia. Maksymalny komfort jazdy zapewnia dostępna na życzenie resorowana kabina.



 

Maksymalnie 10 reflektorów sprawia, że noc staje się dniem. Na życzenie ciągnik może zostać wyposażony przez Twojego dealera także w pakiet reflektorów ksenonowych.
Dostępne na życzenie okno dachowe zapewnia doskonałą kontrolę prac wykonywanych nad głową.

Rozmieszczone ergonomicznie przyciski i dźwignie zapewniają maksymalną przyjazność dla użytkownika. Za pomocą Multicontrollera V możesz sterować jedną ręką najważniejszymi funkcjami ciągnika.

Na tablicy przyrządów w słupku A i na monitorze możesz łatwo i szybko odczytać wszystkie ważne funkcje i dane.

Monitor AFS 200 lub monitor AFS PRO 600 zapewnia kontrolę najważniejszych funkcji ciągnika i dostarcza z sekundową dokładnością aktualnych informacji o stanie maszyny.
Za pomocą systemu zarządzania jazdą na uwrociach HMC można zaprogramować maksymalnie 30 funkcji, które następnie można wywołać.

EKOLOGICZNE SILNIKI NOWEJ GENERACJI Z TECHNOLOGIĄ COMMON RAIL WYRÓŻNIAJĄ SIĘ DOSKONA­ŁYMI PARAMETRAMI W ZAKRESIE ZUŻYCIA PALIWA ORAZ DŁUGĄ ŻYWOTNOŚCIĄ.

 

Tryb Constant Engine Speed zapewnia niezależnie od zmian obciążenia stałe prędkości obrotowe silnika i WOM-u, a tym samym ich szczególnie oszczędną pracę. Można zapisać w pamięci dwa różne ustawienia prędkości obrotowej.
System automatycznego wyłączania silnika wyłącza silnik, gdy czujniki wskażą zbyt wysoką temperaturę lub zbyt niskie ciśnienie oleju.

System zarządzania mocą należy do wyposażenia seryjnego wszystkich modeli serii PUMA i udostępnia w określonych warunkach roboczych dodatkową moc do 37 KM podczas wykonywania prac z WOM-em przy ponad 1 km/h lub podczas transportu dużych ciężarów na biegu 16 i wyższym.
Komponenty wewnętrzne,    które zostały skonstruowane tak, by podołać największym obciążeniom, zwiększają moc silnika do maksymalnie 242 KM.



Elektroniczne sterowanie dyszą wtryskową podczas suwu pracy zmniejsza hałas emitowany przez silnik.
Czasokres wymiany oleju silnikowego i filtrów wynoszący 600 godzin skraca czas poświęcany na konserwację.

Wentylator Vistronic.
Technologia wtrysku paliwa Common Rail i technika czterozaworowa zapewniają optymalną moc i niskie wartości w zakresie emisji spalin.
Dopuszczenie  do 100% udziału biodiesla (B100).
Oszczędne. Solidne. Mocne.

Solidne i mocne silniki o mocy znamionowej od 127 do 213 KM stanowią we wszystkich siedmiu modelach ciągników serii PUMA niezawodny napęd. Technologia wtrysku paliwa pod wysokim ciśnieniem Common Rail i elektroniczny system zarządzania paliwem zapewniają ekonomiczną pracę silników we wszystkich warunkach stosowania w rolnictwie
Moc i ekonomiczność ciągników PUMA zapewniają ekologiczne silniki dieslowskie o pojemności skokowej 6,7 l z turbosprężarką i chłodnicą powietrza doładowującego techniką czterozaworową. Przy włączonym systemie zarządzania mocą osiągają swój maksymalny moment obrotowy przy prędkości obrotowej silnika wynoszącej 1.400 obr./ min. w trybie pociągowym i przy prędkości obrotowej silnika wynoszącej 1.600 obr./min podczas stosowania WOM-u lub podczas transportu po drodze. Konstrukcja przewiduje wyższą moc przy 1.900 obr./min. niż przy 2.200 obr./min. Dzięki temu w trudnych warunkach pracy maszyna posiada wyższą siłę ciągu
Przy zakresie stałej mocy do 600 obr./min. suwy robocze mogą być zachowane również przy niższej prędkości obrotowej silnika, niższym poziomie hałasu i wyższej efektywności

Spokojna zmiana biegów dla optymalnych osiągów.


EKOLOGICZNE SILNIKI NOWEJ GENERACJI Z TECHNOLOGIĄ COMMON RAIL WYRÓŻNIAJĄ SIĘ DOSKONA­ŁYMI PARAMETRAMI W ZAKRESIE ZUŻYCIA PALIWA ORAZ DŁUGĄ ŻYWOTNOŚCIĄ.



Ciągnik PUMA oferuje Ci dokładnie taki stopień automatyzacji, jaki potrzebujesz, abyś mógł pracować w Twoim gospodarstwie na „wyższym biegu”. Do wyboru jest wiele wariantów przekładni, dzięki czemu Twój ciągnik PUMA możesz wyposażyć w odpowiednią przekładnię która będzie dostosowana do specyficznych wymogów Twojego gospodarstwa. Technika obsługa przekładni są w każdym wariancie tak opracowane, że zwiększają wydajność Twojego gospodarstwa i jednocześnie sprawiają, że eksploatacja ciągnika jest jeszcze prostsza.

Dla wszystkich ciągników PUMA dostępna jest przekładnia z biegami 18x6 z prędkością końcową 40 km/h lub przekładnia z biegami 19x16 z prędkością końcową 50 km/h lub 40 km/h przy zredu­kowanej prędkości obrotowej silnika (ok. 1.700 obr./min.). Przekładnie są wyposażone w automa­tykę zmiany biegów z trybem jazdy po polu i trybem jazdy po drodze, dzięki której w zależności od momentu obrotowego zawsze jest wybierany optymalny bieg dostosowany do danych warunków.

Tylny WOM ciągników PUMA od 125 do 155 KM oferuje prędkości obrotowe 540/540E/1.000 obr./min., zaś tylny WOM ciągników PUMA od 165 do 210 KM jest dostępny z prędkościami obrotowymi 540E/1.000 obr./min. lub 540/1.000 obr./min. WOM jest napędzany bezpośred­nio z koła zamachowego silnika.

Dostępny na życzenie WOM przedni z prędkością obrotową 1.000 obr./min. umożliwia jeszcze bardziej wszechstronną eksploatację ciągnika System zarządzania WOM-em w ciągnikach PUMA wyłącza automatycznie przenoszenie mocy do narzędzi zawieszanych, gdy zostaną podniesione, i włącza je ponownie, gdy podnośnik zostanie opuszczony. Funkcja ta, która może być także zintegrowana w jazdę na uwrociach chroni wałki napędowe narzędzi zawieszanych i sprawia, że kierowca wolniej się męczy.

INSTALACJA HYDRAULICZNA W CIĄGNIKACH SERII PUMA ŁĄCZY W SOBIE BARDZO DUŻĄ MOC Z PRECYZYJNYM STEROWANIEM. STEROWANY ELEKTRONICZNIE SYSTEM CCLS (CLOSED CENTER LOAD SENSING) ZAPEWNIA JUŻ DZISIAJ ODPOWIEDNIĄ MOC I ODPOWIEDNI WYDATEK OLEJU DLA PRZYSZŁYCH NARZĘDZI ZAWIESZANYCH.


Pompa hydrauliczna o wydatku do 150 l/min. umożliwia szybką reakcję i precyzyjne sterowanie nawet przy niskiej prędkości obrotowej silnika.
Amortyzacja drgań dla podnośnika redukuje wstrząsy i poprawia stabilność podczas transportu ciężkich narzędzi zawieszanych w stanie podniesionym.
Do 8 dodatkowych zaworów hydraulicznych i złącze Power Beyond do obsługi bardzo kompleksowych narzędzi zawieszanych.
Dla najróżniejszych zastosowań są dostępne podnośnik czołowy i czołowy WOM z 1.000 obr./min.

Mocny podnośnik jest tak skonstruowany, by możliwie jak najbardziej ułatwić pracę użytkownikowi. Instalacja hydrauliczna jest zasilana za pomocą pompy sterującej o wydatku do 150 l/min. Dostępnych jest maksymalnie 4 sterowane mechanicznie (wersja standardowa) lub maksymalnie 5 sterowanych elektronicznie (Multicontroller) dodatkowych zaworów hydraulicznych. Obie wersje mogą zostać także wyposażone do wyboru w maksymalnie 4 sterowane elektronicznie międzyosiowe dodatkowe zawory hydrauliczne. Poza tym wszystkie dodatkowe zawory hydrauliczne są przygotowane do eksploatacji złącza Power Beyond i są dostarczane fabrycznie z przykrytymi gniazdami. Podnośnik tylny posiada udźwig do 8.650 kg. Może być obsługiwany bardzo prosto zarówno za pomocą przycisku z kabiny ciągnika, jak i z zewnątrz za pomocą przycisków znajdujących się na błotnikach.



Wszystkie ciągniki serii PUMA są wyposażone w bardzo nowoczesną elektroniczną regulację siły pociągowej, która jest łatwa w obsłudze i niezwykle skuteczna
Przyciski do obsługi podnośnika i WOM-u znajdują się na błotnikach i zapewniają jednoręczne mocowanie narzędzi zawieszanych.


Plik wideo: