Ciągnik CASE IH CS PRO

  • strict warning: Non-static method view::load() should not be called statically in /modules/views/views.module on line 842.
  • strict warning: Declaration of content_handler_field::options() should be compatible with views_object::options() in /modules/cck/includes/views/handlers/content_handler_field.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter::options_validate() should be compatible with views_handler::options_validate($form, &$form_state) in /modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter::options_submit() should be compatible with views_handler::options_submit($form, &$form_state) in /modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_style_default::options() should be compatible with views_object::options() in /modules/views/plugins/views_plugin_style_default.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_row::options_validate() should be compatible with views_plugin::options_validate(&$form, &$form_state) in /modules/views/plugins/views_plugin_row.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_row::options_submit() should be compatible with views_plugin::options_submit(&$form, &$form_state) in /modules/views/plugins/views_plugin_row.inc on line 0.
  • Ciągnik CASE IH CS PRO
  • Ciągnik CASE IH CS PRO
  • Ciągnik CASE IH CS PRO
  • Ciągnik CASE IH CS PRO
  • Ciągnik CASE IH CS PRO
  • Ciągnik CASE IH CS PRO
  • Ciągnik CASE IH CS PRO
  • Ciągnik CASE IH CS PRO
  • Ciągnik CASE IH CS PRO
  • Ciągnik CASE IH CS PRO
  • Ciągnik CASE IH CS PRO

Charakterystyka ciągników CASE

Modele Moc znamionowa silnika [kW/KM] Przyrost momentu obrotowego [%] Maks. udźwig [kg] Przekładnia
CS 85 PRO 63 / 86 37 4.900 16x8
CS 95 PRO 68 / 93 39 4.900 16x8
CS 105 PRO 74.5 / 102 38 4.900 16x8

Kabina i elementy sterowania CS PRO

Najważniejsze informacje dotyczące kabiny

  • Solidnej konstrukcji kabina gwarantująca operatorowi doskonałe środowisko pracy
  • Ergonomicznie zlokalizowane pulpity sterownicze i manetki ułatwiające pracę
  • Komfort pracy i niski poziom hałasu w kabinie - 76 dB(A) oraz szeroki wybór nowoczesnych foteli
  • Doskonałe pole widzenia dzięki rurze wydechowej zamontowanej na słupku "A"
  • Nowe ksenonowe reflektory robocze na poręczach, gwarantujące doskonałą widoczność
  • Czytelne pulpity dla większej efektywności pracy operatora
  • Szerokie stopnie oraz jednoskrzydłowe drzwi ułatwiające dostęp do kabiny

Wnętrze kabiny

  • Kolumna kierownicy z możliwością regulacji wychylenia i wysunięcia w celu dopasowania do indywidualnych potrzeb operatora
  • Płaska podłoga oraz zawieszone pedały ułatwiające utrzymanie

Fotele

  • Fotel instruktora jest na wyposażeniu standardowym i wygodnie składa się, gdy nie jest w użyciu
  • Fotel pasażera z luksusową tapicerką i podnóżkiem oraz pasem bezpieczeństwa należą do wyposażenia opcjonalnego

Silnik CS PRO

Najważniejsze informacje dotyczące silnika

  • System wtrysku paliwa Bosch z 2 zaworami na cylinder w celu zapewnienia optymalnej sprawności i ekonomiczności pracy silnika
  • Do 39% wzrostu momentu obrotowego w celu uzyskania maksymalnej mocy, maksymalnie do 397 Nm momentu obrotowego
  • Pracujący w trybie odwrotnym wentylator Eco-Fan o zmiennej wydajności chłodzenia (opcja)
  • Jednoelementowa pokrywa silnika dająca doskonały dostęp do komory silnika w celach serwisowych
  • Innowacyjny system składania chłodnic ułatwiający czyszczenie matryc chłodzących
  • Częstotliwość wymiany oleju silnikowego i filtra - co 500 godzin

Sprawność silnika

  • Wszystkie modele ciągników CS Pro posiadają turbosprężarkę doładowującą oraz chłodnicę międzystopniową
  • Dwukomorowy proces turbodoładowania podnosi ciśnienie i znacząco zwiększa maksymalną moc silnika
  • Aby zapewnić odpowiednie chłodzenie i smarowanie, turbosprężarka jest podłączona do systemu smarowania silnika
  • Turbosprężarka została zaprojektowana jako integralny komponent silnika
  • Wyższa moc i moment obrotowy silnika
  • Niższa emisja spalin i poziom hałasu
  • Chłodnica międzystopniowa typu "powietrze-powietrze"
  • Chłodnica chłodzi sprężone powietrze z turbosprężarki
  • Większa gęstość powietrza i więcej tlenu w cylindrach
  • 50% obniżenie temperatury
  • Pełne spalanie paliwa
  • Obniżenie temperatury silnika
  • Wyższa moc
  • Ciągniki CS Pro 85 i 95 są standardowo wyposażone w wentylatory sztywne, wentylatory wiskozowe są dostępne jako opcja
  • Model CS Pro 105 posiada wentylator wiskozowy w standardzie
  • Wentylator wiskozowy pozwala na oszczędność mocy oraz znaczne ograniczenie zużycia paliwa
  • Prędkość obrotów wentylatora dostosowuje się w celu zapewnienia optymalnego chłodzenia
  • Mniejsza emisja hałasu niż w przypadku
  • Praca wentylatora w przeciwnym kierunku jest uruchamiana za pomocą przycisku na panelu sterowania
  • Normalna praca jest przywracana po 30 sekundach po "przedmuchaniu" układu chłodzenia

Skrzynia biegów CS PRO

Najważniejsze informacje dotyczące przekładni

  • Przekładnia typu PowerShuttle - brak konieczności użycia pedału sprzęgła przy zmianie kierunku jazdy
  • 2-zakresowy "Powershift " - możliwość zmiany biegów pod pełnym obciążeniem
  • Sprzęgło "Power-Clutch" - większy komfort jazdy i mniejsze zmęczenie
  • Dostępnych 8 biegów w zakresie prędkości od 4 do 12 km/h - niższe zużycie paliwa
  • Moduł sprzęgła chłodzony olejem - gwarancja sprawności przez pełny okres eksploatacji ciągnika
  • Chłodnica oleju przekładniowego w standardzie - niższa temperatura oleju przekładniowego oznacza mniejsze zużycie uszczelek oraz komponentów układu przeniesienia napędu
  • Osobny olej przekładniowy - mniejsze zanieczyszczenie oleju przekładniowego
  • Wziernik do kontroli poziomu oleju przekładniowego - krótszy czas trwania codziennych czynności serwisowych

Szybka zmiana kierunku jazdy bez użycia sprzęgła ? "POWERSHUTTLE"

  • Przełącznik "Powershuttle" po lewej stronie działa jak w ciągniku CVX
  • Jako opcja dostępna jest lewa dźwignia "Powershuttle" oraz multikontroler
  • Umożliwia zmianę kierunku jazdy do przodu lub do tyłu bez konieczności wciskania sprzęgła
  • Idealne rozwiązanie w czasie zawracania oraz w przypadku korzystania z ładowacza
  • Zredukowanie liczby czynności nożnych

Funkcja zmiany biegów pod obciążeniem ("POWERSHIFT")

  • W standardzie 2-zakresowy "Powershift"
  • Przyciski "Powershift" na dźwigni zmiany biegów lub na multikontrolerze
  • W celu ułatwienia zmiany biegów wykorzystywany jest akumulator
  • "Powershift" pozwala na zmianę biegów pod pełnym obciążeniem
  • Współczynnik zmiany biegów pod obciążeniem +/- 20%
  • Wyświetlanie stanu "Powershift" (Wysoki/Niski)

Sprzęgło typu POWER-CLUTCH

  • We wszystkich modelach z multikontrolerem, sprzęgło Power-Clutch jest elementem standardowym
  • Wystarczy nacisnąć przycisk i zmienić bieg mechaniczny (np. z biegu 1 na bieg 2) oraz zwolnić przycisk
  • Do zmiany biegów nie jest już potrzebny pedał sprzęgła

Układ napędowy CS PRO

Najważniejsze informacje dotyczące przeniesienia napędu

  • Masywna oś tylna - silna i wytrzymała, maksymalny dopuszczalny nacisk na oś: 5,000 kg
  • Mocna oś przednia - maksymalny nacisk na oś: 3,000 kg
  • 4 prędkości WOM jako standard - zmniejszona prędkość obrotowa silnika pozwala znacznie ograniczyć zużycie paliwa podczas pracy z lekkimi przystawkami zasilanymi przez WOM
  • Stopniowy rozruch WOM jako opcja standardowa ? ogranicza zużycie eksploatacyjne przystawek
  • Sterowanie pracą WOM - WOM zatrzymuje się w momencie podniesienia zaczepu i ponownie zaczyna pracować po jego obniżeniu, ułatwiając tym samym pracę
  • Hamulce osi przedniej - podwyższone bezpieczeństwo w czasie jazdy na drodze z ciężkimi przyczepami i podczas pracy na polach o dużym nachyleniu terenu
  • Niezużywający się hamulec wydechowy - przedłuża sprawność hamulców głównych

Oś tylna

  • Konstrukcja dostosowana do mocy
  • Rygorystyczny program testów
  • Bardzo dobry stosunek mocy do wagi
  • Redukcja końcowa o dużej wytrzymałości
  • Niski poziom hałasu
  • Maksymalny nacisk na oś tylną do 5,000 kg we wszystkich modelach

Oś przednia

  • 50-cio stopniowy kąt skrętu zapewniający maksymalną sterowność w miejscach od ograniczonej przestrzeni
  • 6-stopniowy kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy pozwala wykonać skręt o mniejszym promieniu
  • Kąt skrętu można regulować za pomocą śrub regulacyjnych znajdujących się po obu stronach osi
  • Zapobiega zabrudzeniu silnika przez koła przy ustawieniu wąskiego rozstawu kół ciągnika
  • Współosiowy wał napędowy, bez przegubów uniwersalnych
  • Całkowite osłonięcie wału pozwala uniknąć owijania się plonu wokół wału
  • Zintegrowany drążek kierowniczy
  • 6-stopniowy kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy
  • Dostępne są 2 różne przełożenia przedniego napędu na 4 koła (w zależności od rozmiaru opon)
  • Przełożenie ?A?: 56 / 31 (1,393)
  • Przełożenie ?B?: 58 / 31 (1,345)

WOM (wał odbioru mocy)

  • 4 prędkości WOM dostępne w standardzie i sterowane z kabiny 430 / 540 / 540 E / 1000
  • Gdy zamontowana z przodu przystawka pracuje na maksymalnych obrotach, prędkość 430 zapobiega nadmiernej prędkości obrotowej urządzenia zamontowanego na tylnym WOM (np. w przypadku koszenia z wykorzystaniem przedniego WOM oraz jednoczesnego ładowania przyczepy kiszonki)
  • Jako opcja dostępny WOM zależny
  • Zewnętrzne przełączniki WOM na obu tylnych błotnikach jako standard (w celu zapewnienia bezpieczeństwa doczepiania przystawek)
  • Krótkie naciśnięcie przycisku pozwala na lekkie obrócenie wału
  • Przyciśnięcie i przytrzymanie przycisku przez pięć sekund powoduje stałe załączenie WOM
  • Naciśnięcie przycisku podczas pracy WOM powoduje odłączenie napędu
  • Łatwiejsze dołączanie przystawek

Hamulce

  • Hamulce pneumatyczne dostępne ze sprzęgami standardowymi
  • Dostępne jako układy hamulcowe pneumatyczne dwu- i jednoobwodowe
  • Sprężarka zamontowana w silniku
  • Pojedynczy zbiornik powietrza po prawej stronie układu przeniesienia napędu
  • Kontrolka ostrzegawcza sprężonego powietrza oraz wykres słupkowy na desce
  • Hydrauliczny hamulec przyczepy dostępny jako opcja
  • Jednoczesne naciśnięcie obydwu pedałów hamulca powoduje przepływ oleju bezpośrednio do hamulca przyczepy
  • System hamulcowy jest zasilany olejem hydraulicznym z systemu hydraulicznego
  • We Włoszech, jako opcja dostępny jest specjalny hydrauliczny hamulec przyczepy
  • Hamulec wydechowy dostępny jako opcja
  • Nie podlega zużyciu
  • Idealny na obszarach górskich
  • Hamowanie odbywa się za pomocą mechanicznej łopatki znajdującej się za turbosprężarką

Hydraulika CS PRO

Najważniejsze informacje dotyczące układu hydraulicznego

  • Układ hydrauliczny z otwartym przepływem w położeniu neutralnym z czujnikami obciążenia dostarcza wymaganą ilość oleju pod odpowiednim ciśnieniem
  • System elektronicznego sterowania zaczepem w standardzie w celu ułatwienia pracy operatora
  • System kontroli zaczepu podczas jazdy kompensuje obciążenia udarowe, co pozwala zapewnić spokojną jazdę
  • W pełni regulowany tylny układ zawieszenia narzędzi o maksymalnym udźwigu 4900 kg pozwala z łatwością korzystać z nawet najcięższych przystawek
  • WOM i zaczep przedni o udźwigu 2500 kg
  • Do wyboru wiele różnych zaczepów w zależności od wymagań lokalnego rynku
  • Joystick do sterowania pracą zdalnie sterowanych zaworów jako standard - umożliwia obsługę tych zaworów jedną ręką
  • Możliwość podłączenia 3 zdalnie sterowanych zaworów elektrohydraulicznych urządzeń dodatkowych z zegarem i kontrolą przepływu w celu ułatwienia pracy operatora

Tylny układ zawieszenia narzędzi

  • Elektroniczne sterowanie zaczepem jest standardem we wszystkich modelach ciągników CS Pro
  • Dostępne są 2 różne zaczepy przednie: Elektroniczny przedni system hydrauliczny EHC bez regulacji siłowej Elektroniczny przedni system hydrauliczny EHC z regulacją siłową
  • Obsługa zaczepu za pomocą przełącznika EHC na tablicy rozdzielczej lub za pomocą multikontrolera (opcja)
  • W celu ułatwienia operatorowi podniesienia przystawki, na tylnym błotniku zamontowano zewnętrzne kontrolki sterowania pracą układu zawieszenia narzędzi
  • Wszystkie ciągniki CASE IH serii CS Pro są wyposażone w stabilny i łatwodostępny trzypunktowy układ zawieszenia narzędzi z czujnikiem cięgła dolnego
  • Szybkozłącze CAT II
  • Trzypunktowy układ zawieszenia standardowo z końcówkami firmy Walterscheid jako standard
  • Maksymalny udźwig hydrauliczny 4900 kg uzyskuje się dzięki dwóm dużym zewnętrznym siłownikom podnoszącym o średnicy 80 mm, które znacząco przyczyniają się do zapewnienia elastyczności zastosowań ciągników serii CS Pro
  • Optymalna geometria układu zawieszenia narzędzi pozwala uzyskać aż 4100 kg udźwigu na całej długości 750 mm

Układ hydrauliczny

  • Złącza zdalnie sterowanych zaworów urządzeń dodatkowych znajdują się z tyłu ciągnika i są logicznie oznaczone przy użyciu odpowiednich kolorów
  • Wszystkie złącza posiadają szybkozłącza oraz dają się łatwo rozłączyć ułatwiając tym samym pracę operatora podczas podłączenia do zdalnie sterowanych zaworów
  • Sprężynowe pokrywki zabezpieczające przed kurzem pozwalają ograniczyć zabrudzenie złączy oraz redukują ryzyko wycieku oleju, co może mieć negatywny wpływ na stan środowiska naturalnego

Serwis i konserwacja

  • Olej hydrauliczny jest filtrowany za pomocą filtrów oleju znajdujących się z boku układu przeniesienia napędu
  • Olej hydrauliczny i filtry powinny być wymieniane co 500 godzin pracy
Plik wideo: